اخبار / دانشگاهی / فرصت جدید ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت جدید ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، مهلت ثبت نام داوطلبان در آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شده است و داوطلبان می توانند از امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت به مدت یک روز در این آزمون ثبت نام کنند. این مهلت قابل تمدید نیست.

<>آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به شیوه غیرمتمرکز و به صورت الکترونیک و یا کاغذی توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

<>مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۴۰۳ توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی فلوشیپ در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ و مرحله شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های PMP، OSCE، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می شود.

<>متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند مطابق با آیین نامه آموزش دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ پزشکی و مفاد راهنمای ثبت نام اقدام کنند.

<>انجام تمامی مراحل ثبت نام و بررسی مدارک از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir و به صورت الکترونیک صورت می گیرد و بررسی مدارک توسط توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی صورت خواهد پذیرفت.

<>نتیجه بررسی مدارک ارسالی جهت ثبت نام در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و داوطلبان باید دقت لازم جهت رفع نقص مدارک بعمل آورند.

<>پذیرش نهایی از بین متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی از بالاترین نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون (براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و در صورت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون با رعایت سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳