اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه ۴ دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه ۴ دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد

<>اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه های شاهد، علوم پزشکی ارتش، بقیه الله و علوم بهزیستی در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۸ به منظور انجام مصاحبه اعلام شد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، اسامی واجدین شرایط مرحله دوم برای دانشگاه شاهد، دانشگاه های علوم پزشکی بقیه الله (عج) و ارتش و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای رشته های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ گروه پزشکی منتشر شد.

<>داوطلبان این رشته ها با وارد کردن کد رهگیری می توانند نتیجه خود را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مشاهده کنند.

<>اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب است و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن برای داوطلب ایجاد نمی کند.

<>رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب است و از این رو مصاحبه برای این رشته برگزار نمی شود.

<>زمان مصاحبه دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸ است.

<>برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به دلیل اینکه پذیرش صرفا از میان نیروهای مسلح صورت می گیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نیست. اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره ثبت شده فرد، توسط آن دانشگاه صورت می گیرد.

<>زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته مددکاری اجتماعی ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه ۳ شهریور ۹۸ در محل دانشگاه است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸