اخبار / دانشگاهی / تقویم آزمون‌های کشوری سال ۱۴۰۴ اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تقویم آزمون‌های کشوری سال ۱۴۰۴ اعلام شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، فرآیندهای مهم آزمون های کشوری در سال ۱۴۰۴ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

<>بر این اساس نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ برگزار می شود. زمان ثبت نام در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ در روزهای ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۳ تعیین شده است.

<>همچنین نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ در روزهای ۵ و ۶ تیرماه ۱۴۰۴ برگزار می شود. ثبت نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۴ در نیمه دوم اسفندماه ۱۴۰۳ انجام می گیرد.

<>ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روزهای ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه ۱۴۰۳ انجام می شود. آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۴ در روز ۲ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

<>آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ انجام می شود.

<>براساس برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش، پذیرش در دوره های کاردانی به کارشناسی در دو مرحله آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی انجام می گیرد. مرحله اول ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی در روزهای ۲۵ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۴ تعیین شده است. آزمون این مرحله ۷ شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار می شود.

<>مرحله دوم پذیرش کاردانی به کارشناسی با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از ۲ تا ۷ شهریورماه ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.

<>پذیرش در دوره های کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه ای نیز در دو مرحله آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی انجام می گیرد. مرحله اول ثبت نام در کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه ای در روزهای ۱۵ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۴ تعیین شده است. آزمون این مرحله ۷ شهریورماه ۱۴۰۴ برگزار می شود.

<>مرحله دوم پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه ای با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی از ۲ تا ۷ شهریورماه ۱۴۰۴ انجام خواهد شد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲