اخبار / دانشگاهی / تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام کنکور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام کنکور

شاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تعیین مهلت مجدد برای ثبت نام آزمون سراسری سال ٩٤ از روز یکشنبه ١٧اسفند تا روز چهارشنبه ٢٠اسفند ماه خبر داد. <>حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا با اعلام این خبرگفت:به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون سراسری ٩٤که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیلی موفق به ثبت نام نشده اند، مهلت ثبت نام آزمون سراسری سال ٩٤از روز یکشنبه ١٧اسفند تا چهارشنبه ٢٠اسفند تمدید شد.

<>

<>وی با تاکید بر اینکه در زمان تعیین شده امکان ویرایش اطلاعات هم موجود است،افزود:داوطلبان با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش که از عصر دیروز،یکشنبه 3 اسفند روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز و هفته آینده منتشر می شود،برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

<>

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان درمورد آمار ثبت نام کنندگان گفت:تا پایان روز شنبه دوم اسفند ماه،٨٤٨هزار و ٤٢٨داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳