اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان 13 رشته دوره دکتری پژوهش محور آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان 13 رشته دوره دکتری پژوهش محور آزاد

<>معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد زمان مصاحبه پذیرفته شدگان 13 رشته دوره دکتری پژوهش محور این دانشگاه را اعلام کرد.

<>به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبرگفت: پذیرفته شدگان دکتری پژوهش محور می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

<>

<>علوی فاضل افزود: پذیرفته شدگان می بایست در روزهای مصاحبه مدارکی شامل: اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات دو مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

<>

<>معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تأکید کرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید محترم می بایست آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

<>

<>به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش، وی در پایان گفت: چنانچه پذیرفته شده ای طرح پژوهشی خود را با استادی انتخاب کرده که راهنمای دو دانشجو در این مقطع می باشد، لازم است داوطلب فوق، استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تکمیل کند و به تایید استاد راهنمای جدید برساند.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳