اخبار / دانشگاهی / آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر محمد مهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشگی ۱۰ و ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ گفت: از دی ماه سال گذشته مراحل ثبت نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون ۵۸ هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

<>وی با بیان اینکه آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود، خاطر نشان کرد: در حدود ۳۴ حوزه در مراکز استان‌ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه‌ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه ۶ خرداد تا صبح روز آزمون می‌توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین همزمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل‌ها نیز در سایت برقرار شده است.

<>دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: به داوطلبان توصیه می‌کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

<>وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تأخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان، از اول مهر ۱۴۰۳ خواهد بود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳