اخبار / استخدامی / آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری ۱۸ اسفند برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری ۱۸ اسفند برگزار می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در بیش از ۲۵۰ شهر کشور برگزار خواهد شد.

<>فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیمساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

<>نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

<>کارت شرکت در آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

<>برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

<>این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

<>درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

<>۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵ و ۶ (نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنند.

<>۲- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۶ و ۱۷ (سهمیه ۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، وضعیت تأهل / تعداد فرزند، اشتغال تمام وقت (مشمول تبصره ۲ ماده واحد ۸۳) (تخفیف سنی)، دارای سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، تاریخ فارغ التحصیلی، معدل) کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: (www.sanjesh.org) قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و از آن طریق موارد اصلاح شود.

<>۳- درصورتیکه داوطلب نسبت به موارد مشروح ذیل معترض است ضروری است در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی واصل شناسنامه عکس‌دار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه بر اساس جدول اعلامی مراجعه کنند. در غیر این صورت مطابق ضوابط رفتار خواهد شد.

<>- چنانچه نسبت به بند ۳ و ۸ (جنس و نوع / شدت معلولیت) معترض هستید.

<>- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و … است.

<>- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.

<>متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

<>آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

<>نماینده سازمان سنجش در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن‌دسته از داوطلبانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌شوند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول اعلامی و آدرس و محل تشکیل واحد رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول اعلامی مشخص شده است.

<>یادآوری‌های مهم‌

<>۱– برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

<>۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح (هشت) شروع خواهد شد.

<>۳- درب ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی) بسته خواهد شد، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

<>۴- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاک‌کن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

<>۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، ریموت کنترل، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

<>۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

<>۷- داوطلب برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورد.

<>۸– حوزه‌های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

<>۹- داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

<>۱۰- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقا کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش - ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی - سال ۱۴۰۳ از ۱۸ تا ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

<>۱۱- داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲