منابع، جزوات و سوالات آزمونهای استخدامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

منابع، جزوات و سوالات آزمونهای استخدامی

توصیه هایی برای کسب موفقیت در آزمون های استخدامی:
- پیگیری مداوم اطلاعیه های مربوط به استخدام ارگان ها، تهیه دفترچه ثبت نام آزمون های استخدامی، بررسی شرایط  آزمون، تاریخ آزمون، مواد آزمون، به همراه بررسی شرایط عمومی آزمون های استخدامی
- مطالعه منابع و جزوات مربوط به دروس عمومی و اختصاصی بر اساس مواد آزمون و همچنین مطالعه نمونه سوالات آزمون های عمومی و اختصاصی ادوار گذشته مربوط به هر ارگان به همراه بررسی و استفاده از سوالات مربوط به اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (پایین همین صفحه)
- ایجاد آمادگی برای مصاحبه حضوری و شرکت در آزمون خودسنجی
  اخبار استخدامی

آزمون های (سوالات-منابع) مربیگری هیئت بدنسازی و پرورش اندام - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون های مربیگری هیئت بدنسازی و پرورش اندام شامل سوالات آزمون و نمونه تست هایی است که به صورت سالانه توسط هیئت بدنسازی و پرورش اندام/ فیتنس کشور برگزار می گردد. کلیه نمونه سوالات ادوار مختلف این ارگان به صورت یک فایل جمع آوری گردیده و در سایت سنجش3 قرار گرفته است. این مجموعه در حال حاضر کامل ترین مجموعه نمونه سوالات آزمون های برگزار شده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام / فیتنس کشور و نمونه سوالات تالیفی بر اساس منابع معرفی شده توسط هیئت پرورش اندام و فیتنس می باشد. این مجموعه شامل نمونه سوالات آزمون مربیگری بدنسازی و پرورش اندام درجه 2 و 3 و نمونه سوالات آزمون مربیگری فیتنس می باشد.

Bodybuilding and Fitness Coaching Tests 

آزمون های استخدامی - مصاحبه های حضوری - منابع، جزوات و نمونه سوالات

اکثریت ارگان ها پس از برگزاری آزمون استخدامی کتبی، جهت نهایی کردن نیروهای استخدامی خود، اقدام به انجام مصاحبه حضوری می نمایند. در جلسات مصاحبه حضوری از منابعی که مربوط به دروس احکام شرعی اسلام و زندگی امامان، تاریخ ایران؛ اسلام و معاصر، وصیت نامه سیاسی الهی امام، جبهه و جنگ، قرآن؛ نماز؛ نهج البلاغه؛ مفاتیح الجنان؛ احادیث و کتب مذهبی، قانون اساسی و شناخت ساختار جمهوری اسلامی ایران می باشند، سوالاتی از متقاضیان استخدام پرسیده می شود.

آزمون های استخدامی اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس برگزار می شود. این آزمون برای کلیه رشته ها مشترک بوده و دروس عمومی را در بر می گیرد. متقاضیان استخدام بر اساس زبان مورد نیاز خود می توانند به نمونه سوالات هریک از زبان های انگلیسی، فرانسه و یا آلمانی پاسخ دهند. نمونه سوالات ادوار گذشته این آزمون به همراه منابع مورد نیاز جهت مطالعه کاربران در سایت سنجش3 قرار داده شده است.

آزمون های استخدامی بانک ها - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی بانک ها شامل آزمون عمومی و آزمون اختصاصی می باشد. آزمون عمومی، درس های زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، ریاضی، آمار، دانش کامپیوتر، اطلاعات عمومی و دانش علوم بانکی را در بر می گیرد. درس های آزمون اختصاصی نیز بر اساس رشته مورد نیاز مشخص می شوند. منابع مورد نیاز جهت آزمون و همچنین نمونه سوالات ادوار گذشته که در سایت سنجش3 موجود می باشند، کلیه بانک های کشور را پوشش می دهند.

آزمون های استخدامی پتروشیمی کنگان - منابع، جزوات و نمونه سوالات

دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفتی پتروشیمی کنگان در رشته های مختلف فنی همچون مهندسی شیمی، مکانیک، الکترونیک، ایمنی؛ و رشته های علوم پایه همچون دیپلم، کاردان و کارشناس شیمی، ریاضی فیزیک، تجربی، مکانیک، برق؛ و همچنین رشته های علوم انسانی همچون مدیریت در مقاطع کاردانی و کارشناسی و بالاتر از سایت سنجش3 مقدور می باشد.

آزمون های استخدامی تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

جهت شرکت در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی، مطالعه دروس عمومی معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، ریاضی عمومی، آمار، اطلاعات عمومی؛ سیاسی و اجتماعی، دانش کامپیوتر و فناوری اطلاعات ضروری می باشد. منابع، نکات کلیدی و نمونه سوالات مربوط به دروس ذکر شده در سایت سنجش3 قابل دسترس هستند.

آزمون های استخدامی تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی که سالانه یک یا دو بار انجام می پذیرد، زیر نظر وزارت راه و شهرسازی می باشد. این آزمون که به صورت تستی بوده، دارای نمره منفی است. کلیه نمونه سوالات این آزمون ضریب یکسان داشته و حد نصاب قبولی برای دریافت پروانه اشتغال به کار 50% است. متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی می توانند کلیه نمونه سوالات ادوار گذشته را به همراه پاسخنامه تستی از سایت سنجش3 دریافت نمایند.

آزمون های استخدامی حرفه ای کاردان های فنی ساختمان - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی ورود به حرفه کاردان های فنی ساختمان که به طور معمول دو بار در سال برگزار می شود، رشته های شهرسازی، معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و نقشه برداری را در بر گرفته و شامل دروس تخصصی این رشته ها می شود. نمونه سوالات دوره ها و رشته های مختلف این آزمون ها به همراه پاسخنامه تستی از سایت سنجش3 قابل دانلود می باشند.

آزمون های استخدامی دانشگاه های افسری ارتش - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش برای پذیرش دیپلم های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، معارف اسلامی و علوم انسانی در رشته های نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی، نیروهای دریایی، حفاظت اطلاعات و جنگ الکترونیک، خلبانی بالگرد، خلبانی هواپیما و پهباد و تربیت مربی عقیدتی سیاسی در درس های عمومی و استخدامی هر ساله برگزار می گردد. امکان استفاده از منابع عمومی این آزمون ها از سایت سنجش3 میسر می باشد.

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی (استانداری - اداره کل ورزش و جوانان) - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (استانداری - اداره کل ورزش و جوانان) در هریک از استان های کشور به صورت جداگانه برگزار می گردند. این آزمون ها شامل آزمون دروس عمومی و اختصاصی می باشند. سایت سنجش3 کلیه منابع مربوط به دروس عمومی به همراه نمونه سوالات عمومی و اختصاصی برخی از رشته ها را جهت استفاده متقاضیان استخدام پوشش داده است.

آزمون های استخدامی دیوان محاسبات کشور - منابع، جزوات و نمونه سوالات

دیوان محاسبات کشور به طور معمول هر ساله جهت استخدام نیروی مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری می نماید. آزمون مذکور شامل دروس عمومی و اختصاصی می باشد. آزمون اختصاصی در رشته های حسابرس، کارشناس بودجه و تشکیلات، کارشناس رایانه (نرم افزار و سخت افزار)، کارشناس اداری، کارشناس اقتصادی و کارشناس حقوقی انجام گرفته و نمونه سوالات این آزمون ها برای متقاضیان استخدام در این ارگان از سایت سنجش3 قابل دانلود می باشند.

آزمون های استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که در هر شهر به صورت جداگانه برگزار می شود، شامل دروس عمومی و اختصاصی معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک، شیمی، هوش و استعداد و روانشناسی شخصیت می باشد. منابع مورد نیاز برای شرکت در این آزمون را به همراه نمونه سوالات گذشته از سایت سنجش3 دانلود نمایید.

آزمون های استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور - منابع، جزوات و نمونه سوالات

سازمان امور مالیاتی کشور با برگزاری آزمون استخدامی عمومی و اختصاصی واجدین شرایط کار در این سازمان را استخدام می کند. آزمون عمومی سازمان امور مالیاتی کشور دروس معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی را در بر می گیرد. منابع مورد نیاز این دروس، شامل جزوات، نکات کلیدی و سوالات تالیفی، جهت مطالعه آزمون در سایت سنجش3 قرار داده شده اند.

آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

سازمان تامین اجتماعی به طور معمول هر ساله اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در دو بخش عمومی و تخصصی می کند. عناوین شغلی مورد نیاز این سازمان در رده های دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری می باشد و نمونه سوالات آزمون تخصصی بر اساس هرکدام از این رده های شغلی خواهد بود. نمونه سوالات آزمون عمومی شامل دروس زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، ریاضی، آمار، رایانه، اطلاعات عمومی، استعداد و هوش و شناخت تامین اجتماعی می باشد.

آزمون های استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - منابع، جزوات و نمونه سوالات

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری که هر ساله در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می شوند، عنوان های شغلی کارشناس ثبت اسناد و املاک 1 با مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، و کارشناس ثبت اسناد و املاک 2 با مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته های گوناگون استخدام می کند. امکان دانلود مواد آزمون استخدامی عمومی و تخصصی این ارگان از سایت سنجش3 برای کاربران میسر می باشد.

آزمون های استخدامی سازمان جهاد کشاورزی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

سازمان جهاد کشاورزی در شهرهای مختلف کشور با برگزاری آزمون استخدامی دروس عمومی در تخصص های گوناگون اقدام به جذب نیروهای مورد نیاز خود می کند. کلیه منابع مورد نیاز جهت آزمون که شامل جزوات، نکات کلیدی و سوالات دروس عمومی می باشند، جهت مطالعه متقاضیان استخدام از سایت سنجش3 قابل دانلود هستند.

آزمون های استخدامی سازمان راهداری حمل و نقل - منابع، جزوات و نمونه سوالات

سازمان راهداری حمل و نقل جهت تنظیم خط مشی ها، سیاست ها و برنامه ریزی های راهداری و ایجاد هماهنگی در سطح ملی جهت پیاده سازی آن ها هر ساله آزمون هایی را به صورت عمومی برای متقاضیان کار در این ارگان برگزار می کند. گزیده ای از منابع و نکات کلیدی مورد نیاز جهت مطالعه در این آزمون در سایت سنجش3 در اختیار متقاضیان آزمون قرار داده شده است.

آزمون های استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور شغل هایی چون اپراتور، کاردان و کارشناس اقدامات تامینی و تربیتی، کارشناس امور اداری، کارگزین، مسئول امور انتظامی، کارشناس امور دارویی، کارشناس رادیولوژی، روانشناس، حسابدار، مسئول خدمات مالی، کارشناس امور هنری، مهندس برق، پرستار، پزشک عمومی، کارشناس امور سخت افزار رایانه، کارشناس خدمات ورزشی، کارشناس امور فرهنگی، کارشناس برنامه ریزی، کارشناس بهداشت محیط و ... را در بر می گیرد.

آزمون های استخدامی شرکت آرمان نیرو هرمزگان - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت آرمان نیرو هرمزگان جهت استخدام نیرو اقدام به برگزاری آزمون عمومی و تخصصی می کند. منابع عمومی موردنیاز جهت شرکت در این آزمون شامل زبان و ادبیات فارسی، هوش و استعداد تحصیلی، معارف اسلامی و زبان انگلیسی هستند که می توانید با مراجعه به بخش آزمون های استخدامی سایت سنجش3، کلیه آن ها را به همراه نمونه سوالات ادوار گذشته این شرکت دریافت نمایید.

آزمون های استخدامی شرکت پتروشیمی رازی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت پتروشیمی رازی واقع در استان خوزستان، در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به برگزاری آزمون کتبی، روانشناختی (شغلی)، مصاحبه حضوری و طب صنعتی، و استخدام نیروهای مورد نیاز خود می نماید. استخدام در این ارگان برای رشته های مهندسی مکانیک و متالوژی، مهندسی برق (الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات)، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی عمران و حسابداری صورت می گیرد.

آزمون های استخدامی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه ضمن برگزاری آزمون کتبی عمومی و تخصصی و همچنین مصاحبه عمومی و معاینات پزشکی لازم، نیروهای موردنیاز خود را در کلیه مقاطع اعم از دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس بر اساس شرایط و ضوابط مقررشده سازمان استخدام می کند. نمونه سوالات و منابع موردنیاز جهت مطالعه آزمون مذکور را از سایت سنجش3 دریافت نمایید.

آزمون های استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای در رشته های برق، مکانیک، شیمی، عمران، کامپیوتر، مهندسی هسته ای، امور مالی، حسابداری، حقوق، روانشناسی، مدیریت، خدمات مسافرتی و گردشگری، آتش نشانی، زبان انگلیسی، تربیت بدنی، پزشکی، مدارک پزشکی و بهداشت محیط آزمون عمومی و اختصاصی به عمل می آورد. کاربران می توانند جهت دریافت جزوات عمومی و تخصصی این ارگان به سایت سنجش3 مراجعه نمایند.

آزمون های استخدامی شرکت توسعه پلیمر پادجم - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت توسعه پلیمر پادجم طی برگزاری آزمون عمومی و تخصصی و همچنین معاینات پزشکی و بررسی روانشناختی افراد حائز شرایط، اقدام به استخدام نیرو می کند. برای شرکت در آزمون های استخدامی این شرکت می توانید منابع و جزوات مربوطه را از سایت سنجش3 دانلود نمایید.

آزمون های استخدامی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از طریق آزمون استخدامی در حوزه های عمومی و اختصاصی نیروهای مورد نیاز را در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس استخدام می کند. عناوین شغلی شامل گروه های تولید، مکانیک، برق (قدرت، الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق)، جوشکاری، ماشین افزار، مواد (ریخته گری)، مکانیک، اتاق عمل، بیهوشی - هوشبری، تکنولوژی پرتوشناسی - رادیولوژی، علوم آزمایشگاهی، عمران، بهداشت حرفه ای، پرستاری، مامایی، محیط زیست و صنایع می باشند.

آزمون های استخدامی شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می شود. آزمون این شرکت، رشته های برق (کنترل، قدرت، الکترونیک و مخابرات)، ICT، فیزیک (کاربردی و نظری)، ریاضی کاربردی، آمار، کامپیوتر (نرم افزار، سخت افزار و IT)، اقتصاد (نظری، بازرگانی و برنامه ریزی سیستم های اقتصادی)، حسابداری، مدیریت (صنعتی، بازرگانی و دولتی)، مهندسی صنایع، MBA، عمران، تکنولوژی معماری، علوم اجتماعی و مترجمی زبان انگلیسی را پوشش می دهد.

آزمون های استخدامی شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) که حدود 76 رشته را در بر می گیرد، شامل دو بخش آزمون عمومی و آزمون اختصاصی می باشد. سوالات آزمون عمومی شامل دروس فناوری اطلاعات، ریاضی عمومی، آمار، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی؛ دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی های عمومی می باشد. سوالات آزمون اختصاصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد.

آزمون های استخدامی شرکت ملی صنایع مس ایران - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت ملی صنایع مس ایران از میان نیروهای واجد شرایط در برخی شهرستان ها با برگزاری آزمون کتبی عمومی، مصاحبه حضوری و آزمون روانشناختی و گزینش قراردادی اقدام به استخدام نیرو می نماید. آزمون شرکت ملی صنایع مس که مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس را پوشش می دهد، رشته ها و گرایش های مختلف را در بر می گیرد.

آزمون های استخدامی شرکت ملی گاز ایران - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی شرکت ملی گاز در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های مختلف برای مناطق عملیاتی انتقال گاز، شرکت های گاز استانی، شرکت های پالایشی و انتقال گاز، شرکت های پالایشی و ... آزمون عمومی و اختصاصی به عمل می آورد. نمونه سوالات آزمون های برگزارشده ادوار گذشته به همراه منابع مورد نیاز جهت مطالعه آزمون در سایت سنجش3 قرار داده شده است.

آزمون های استخدامی شهرداری ها - منابع، جزوات و نمونه سوالات

با توجه به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها، سایت سنجش3 مبادرت به گردآوری کلیه منابع مورد نیاز و نمونه سوالات ادوار گذشته آزمون استخدامی شهرداری ها نموده است. لذا داوطلبان می توانند در قسمت آزمون شهرداری ها، منابع و نمونه سوالات سال های مختلف رشته درخواستی خود را بیابند.

آزمون های استخدامی عضویت در جامعه حسابداران رسمی ایران - منابع، جزوات و نمونه سوالات

جامعه حسابداران رسمی ایران هر ساله آزمون استخدامی به صورت تستی برگزار می کند. منابع درسی لازم جهت این آزمون شامل دروس حسابداری، حسابرسی، قانون مالیات ها و سایر قوانین شامل تجارت، محاسبات عمومی، دیوان محاسبات و قوانین مرتبط می باشد. نمونه سوالات ادوار گذشته این آزمون ها از سایت سنجش3 قابل دریافت می باشند.

آزمون های استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشته هایی چون مکانیک، برق، زبان انگلیسی، فرماندهی و کنترل و ... برای مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد نیرو استخدام می کند. برای شرکت در آزمون عمومی این ارگان، سایت سنجش3 با قرار دادن منابع و نکات کلیدی موردنیاز در سایت کمک شایان توجهی به متقاضیان استخدام در این ارگان نموده است.

آزمون های استخدامی قضات - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون اسخدامی تصدی منصب قضا (قضات) که ثبت نام آن از طریق سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد، شامل برگزاری آزمون تستی اختصاصی می باشد. دروس این آزمون شامل استعداد شغلی، حقوق مدنی، حقوق تجارت، آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی، آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری، حقوق جزای عمومی و حقوق جزای اختصاصی می باشد. نمونه سوالات ادوار گذشته این آزمون در سایت سنجش3 موجود می باشند.

آزمون های استخدامی قوه قضاییه - منابع، جزوات و نمونه سوالات

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و خانواده قوه قضاییه سالانه اقدام به برگزاری آزمون قوه قضاییه در دو بخش عمومی و تخصصی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و بالاتر می کند. کاربران می توانند نمونه سوالات استخدامی این ارگان را از طریق سایت سنجش3 دانلود و مطالعه نمایند.

آزمون های استخدامی کانون وکلای دادگستری - وکالت - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت (آزمون کانون های وکلای دادگستری) که توسط سازمان سنجش برگزار می شود، درس های حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، اصول استنباط، حقوق جزا و آیین دادرسی کیفری را در بر می گیرد. کلیه نمونه سوالات ادوار گذشته این آزمون ها از سایت سنجش3 قابل دانلود می باشند.

آزمون های استخدامی گمرک - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون کارگزاران گمرکی جهت استخدام نیرو در اداره گمرک آزمون کتبی عمومی و اختصاصی برگزار می کند. منابع اختصاصی این آزمون شامل قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی آن (مصوب 1390)، مقررات صادرات و واردات و آیین نامه اجرایی آن و مباحث مرتبط با پنجره واحد تجارت فرامرزی و سامانه جامع امور گمرکی می باشند. کلیه ضرایب دروس اختصاصی یک است. منابع دروس عمومی این آزمون نیز در سایت سنجش3 قرار داده شده اند.

آزمون های استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی كشور (مشترک فراگیر) - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور شامل دفترچه سوالات عمومی و دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. مواد آزمون عمومی شامل فناوری اطلاعات، ریاضی و آمار، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی؛ دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش می باشد که در سایت سنجش3 موجود می باشند. مواد آزمون اختصاصی نیز بر اساس هر رشته تحصیلی در سایت سنجش3 قرار داده شده اند.

آزمون های استخدامی مشاغل عملیاتی ریلی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت پویانوین سبز جهت خطوط شبکه ریلی کشور در مشاغل لکوموتیوران، متصدی ترافیک، سوزنبان و نگهبان ایستگاه برای مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی با برگزاری آزمون عمومی، آزمون تخصصی هر رشته و آزمون شایستگی های شغلی اقدام به جذب نیرو می کند. امکان دانلود منابع موردنیاز جهت کسب امتیاز در آزمون ها از سایت سنجش3 فراهم می باشد.

آزمون های استخدامی معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق حمایت از پژوهشگران - منابع، جزوات و نمونه سوالات

معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق حمیات از پژوهشگران برای عنوان شغلی کارشناس برنامه ریزی امور اداری و استخدامی کشور اقدام به برگزاری آزمون برای رشته های مدیریت (رفتار سازمانی، منابع انسانی، تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی، تطبیقی و توسعه، سیاست گذاری بخش عمومی، سیستم ها، فناوری اطلاعات و تحول) و مهندسی صنایع (سیستم و بهره وری، سیستم های اقتصادی و اجتماعی و صنایع) در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می کند.

آزمون های استخدامی معلمین حق التدریس و آموزش یاران نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش - منابع، جزوات و نمونه سوالات

وزارت آموزش و پرورش با برگزاری آزمون استخدامی اقدام به استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش می کند. این آزمون که هم به صورت کتبی و هم مصاحبه حضوری برگزار می گردد، رده های شغلی متفاوت به ویژه رده های شغلی ورزشی و مشاوره را شامل می شود. متقاضیان استخدام می توانند جهت دریافت منابع، جزوات، نکات کلیدی و سوالاتی که برای مطالعه در آزمون به آن ها نیاز دارند به سایت سنجش3 مراجعه نمایند.

آزمون های استخدامی موسسات مالی و اعتباری - منابع، جزوات و نمونه سوالات

موسسات مالی و اعتباری جهت تکمیل کادر خود در زمینه دروس عمومی زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی، ریاضی عمومی، هوش؛ توانمندی های عمومی و استعداد تحصیلی، اطلاعات عمومی؛ سیاسی و اجتماعی و دانش کامپیوتر؛ و همچنین دروس تخصصی مرتبط با رشته هایی چون حسابداری، علوم بانکی، مدیریت بازرگانی و کامپیوتر آزمون های استخدامی برگزار می کند. منابع مورد نیاز جهت این آزمون ها در سایت سنجش3 موجود می باشند.

آزمون های استخدامی مهندسی حرفه ای و مبانی مهندسی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون مبانی مهندسی و مهندسی حرفه ای (Professional Engineering Exam) که از زیرمجموعه آزمون های اسخدامی به شمار می رود، آزمونی جامع در رشته های مهندسی و گرایش های آن ها می باشد. عناوین دروس امتحانی این آزمون شامل فیزیک، ریاضیات و محاسبات عددی، مبانی کامپیوتر، اقتصاد مهندسی و تجارت، اخلاق مهندسی و HSE، آمار و احتمالات و شیمی عمومی و خواص مواد می باشد. کاربران می توانند منابع و نمونه سوالات این آزمون را از سایت سنجش3 دانلود نمایند.

آزمون های استخدامی نظام مهندسی (ورود به حرفه مهندسان) - منابع، جزوات و نمونه سوالات

آزمون استخدامی نظام مهندسی ورود به حرفه مهندسان که در سه پایه 1، 2 و 3 انجام می گیرد، به طور معمول دو بار در سال برگزار می شود. این آزمون رشته های عمران (نظارت، محاسبات و اجرا)، نقشه برداری، معماری (عمومی، ترسیمی، نظارت و جزئیات اجرایی ساختمان)، تاسیسات مکانیکی و برقی، شهرسازی و ترافیک را در بر گرفته و نمونه سوالات ادوار گذشته آن ها از سایت سنجش3 قابل دانلود می باشند.

آزمون های استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - منابع، جزوات و نمونه سوالات

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از طریق آزمون، مصاحبه، معاینات پزشکی و ... در مقطع درجه داری اقدام به استخدام نیرو می کند. امکان دانلود و مطالعه منابع آزمون عمومی و تخصصی کلیه رشته های مرتبط با گروه های علوم نظری شامل رشته های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، معارف و بهیاری که شامل جزوه تخصصی و عمومی، نکات کلیدی و سوالات تالیفی هستند، از طریق سایت سنجش3 برای متقاضیان استخدام فراهم می باشد.

آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش - منابع، جزوات و نمونه سوالات

رشته های مورد نیاز در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش شامل دبیر درس های ریاضی، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، زیست شناسی، شیمی، عربی، فلسفه و منطق، علوم تجربی، معارف اسلامی و فیزیک، و هنرآموز رشته های زراعی و باغی، ساختمان، صنایع چوب، طراحی دوخت، کامپیوتر، مکانیک، مکانیک خودرو و ناوبری می باشد. منابع مورد نیاز به همراه نمونه سوالات ادوار گذشته این آزمون ها از سایت سنجش3 قابل دانلود می باشند.

آزمون های استخدامی وزارت امور اقتصادی و دارایی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

وزارت اموز اقتصادی و دارایی اقدام به جذب نیروی موردنیاز خود از طریق برگزاری آزمون کتبی عمومی و مصاحبه می نماید. در این راستا، سایت سنجش3 جهت سهولت کار داوطلبان اقدام به قرار دادن منابع موردنیاز اعم از جزوات، نکات کلیدی و نمونه سوالات عمومی جهت مطالعه کاربران نموده است.

آزمون های استخدامی وزارت بهداشت و درمان - دانشگاه علوم پزشکی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زیرنظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اقدام به برگزاری آزمون جهت استخدام در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نموده است. لذا منابع لازم جهت آمادگی در آزمون و مصاحبه استخدامی برای داوطلبان در سایت سنجش3 قرار داده شده است. همچنین نمونه سوالات آزمون های برگزارشده وزارت بهداشت در کنار این منابع کمک شایان توجهی به داوطلبان می کند.

آزمون های استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - منابع، جزوات و نمونه سوالات

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دو بخش عمومی و اختصاصی آزمون برگزار می کند. آزمون عمومی این ارگان درس های زبان و ادبیات فارسی، زبان خارجی (انگلیسی، فرانسه، آلمانی و عربی)، کامپیوتر، بینش دینی و استعداد، و آزمون تخصصی دروس درک امور مالی - اداری و ریاضی را در بر می گیرد. آزمون استخدامی این ارگان شامل رشته های گروه شغلی 1 (مالی - اداری) یعنی کارشناسی خدمات مالی، کارشناس برنامه و بودجه، کارشناس امور اداری، حسابدار و مترجم می باشد.

آزمون های استخدامی وزارت مسکن و شهرسازی - منابع، جزوات و نمونه سوالات

وزارت مسکن و شهرسازی در رده های شغلی مامور حراست، راه و ساختمان، حمل و نقل، حقوق، خدمات مالی، آرشیتکت، کاردان معماری، برنامه و بودجه، شهرسازی، ارتباطات و مخابرات، تحلیل گر سیستم، مکانیک و حسابدار برای مقاطع دیپلم، فوق دیپلم (کاردانی)، لیسانس (کارشناسی)، فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) و دکتری از طریق آزمون استخدامی و مصاحبه حضوری اقدام به جذب متقاضیان استخدام می کند.

آزمون های استخدامی وزارت نفت - منابع، جزوات و نمونه سوالات

شرکت ملی نفت ایران به منظور تامین نیروی انسانی موردنیاز خود اقدام به برگزاری آزمون دروس عمومی و اختصاصی برای رشته هایی از گروه های علوم فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... در مقاطع دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد نموده است. نمونه آزمون های برگزارشده سال های گذشته در سایت سنجش3 در دسترس می باشند.

آزمون های استخدامی وزارت نیرو - منابع، جزوات و نمونه سوالات

با توجه به برگزاری آزمون و مصاحبه استخدامی برای استخدام نیرو در شرکت های وابسته زیرمجموعه شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور، سایت سنجش3 با گردآوری منابع و نمونه سوالات، اقدام به ایجاد مجموعه ای کامل از منابع مورد نیاز به همراه نمونه سوالات ادوار گذشته وزارت نیرو برای داوطلبان نموده است.

مراحل برگزاری آزمون استخدامی


چگونه در مصاحبه حضوری شرکت کنیم؟

آخرین اخبار استخدامی

استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها الحاقیه و شروع فرایند ثبت‌نام آزمون شهرداری‌های کشور آغاز شد. لیست استان‌های الحاقیه به این شرح است: آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، ب ... دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی آغاز شد به گزارش خبرنگار مهر، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد در راستای ماده (۳) قانون تسهیل صدور مجوزهای کس ... سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
استخدام دانشگاه های علوم پزشکی نتایج نهایی آزمون استخدامی مهرماه وزارت بهداشت در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام شد. ... دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
استخدام فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتردفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر منتشر شد. ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
ثبت‌نام آزمون استخدام شرکت پیشگامان فولاد شرق شرکت پیشگامان فولاد شرق در نظر دارد تعداد ۵۵۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود را جهت بهره برداری کارخانه فولاد سازی قاینات، از میان متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی، فوق دیپلم و دیپلم از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و مها ... چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
کارت آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد به گزارش خبرنگار مهر، در آزمون وکالت قوه قضاییه نوبت دوم در سال ۱۴۰۲ بعدازظهر روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در حدود ۵۰ ... دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری ۱۸ اسفند برگزار می شود به گزارش خبرنگار مهر، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ... شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیایی رئیس با اعلام این خبر افزود: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیروهای جوان، مت ... چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
استخدام شرکت سیمان سفید نی ریز شركت سیمان سفید نی ریز در نظر دارد جهت تأمین نیروی مورد نیاز خود از بین آقایان از طریق آزمون كتبی، مصاحبه و آزمون عملی اقدام به جذب نیرو بر اساس جدول زیر نماید. از متقاضیان واجد شرایط دعوت بعمل میآید در خصوص ارسال مدارك مورد نیاز ح ... دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
استخدام سازمان بورس / «منابع انسانی» به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، سازمان بورس و اوراق بهادار از متقاضیان کارشناسی و بالاتر رشته‌های مدیریت‌ (کلیه گرایش ها) و مهندسی صنایع (کلیه گر ... شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲